2 Ekim 2011 Pazar

BİR BLOGZEDE DOĞDU

  Dünden beri saatlerimi verdim istediğim gibi bir blog oluşturabileyim diye,ı ıh yok cidden çok beceriksizim.Yapamadım ya olmadı ,yani bir şey ortaya çıktı işte de mm ne bileyim tam öyle olmadı işte.Tam istediğim gibi..Hiçbir zaman herhangi bir şeyi dizayn etme konusunda beceri sahibi olamadım zaten,hatta sims oynarken bile ev yapmaktan nefret ettiğim için hazır bir eve konup hemen simslerimi hayata attım.Demek ki bana ''Şu hayatta en son seçeceğiniz meslek ne olurdu;?'' diye sorsalar mimar,iç mimar özetle tasarımcı demem en mantıklsı olur.Bir de normalde böyle şeyleri kızlar sever,ilgilenir.Öyle moda dergisiymiş yok hadi kıyafetlerimizi,aksesuarlarımızı kendimiz tasarlıyalımmış falan ohoo hiç bana göre şeyler değil.Dahası ben alışveriş yapmayı bile işkence gibi gören bir kızım!Ohannesburger sesleri burda yükselebilir,izin veriyorum.
  Aslında blog açma fikrine de şu zamana kadar hiç yanaşmamıştım ki onca arkadaşımın ''Kızım sen blog açsana yaa'' ''Blog aaaaaçç!'' ''Lan sen blog açsan kısa zamanda fenomen olursun,çok ciddiyim'' tarzı gazlamalarına rağmen...Çünkü ben düzenli bir şekilde yazabileceğimi düşünmüyorum,günlük denemelerim ''aylık''denemeler haline geldiğinde bunu kavradım.Hatta yurtdışında yaşadığım altı aylık zaman diliminde kendime bu sefer düzenli bir şekilde yazıcam diye söz verdim,yine olmadı.Şimdi ne değişti diyorsan(yazar aslında burda kime seslendiğini bilmiyor ama olsun)şimdi hayatımda yenilikLER istediğim bir dönem.Sanki kış uykusundan uyanıyormuş gibi hissettiğim bir dönem.Bu yüzdendir ki görünüşte küçük ama etkisi büyük olabilecek şeylere izin veriyorum bu dönem.Belki uzun soluklu olmayacak ama en azından deneyeceğim ve şimdilik beni tanıyan kimseye bu blogdan bahsetmeyeceğim.Çok güzel yazılar varmış bu alemde,tamımasam da kendimi yakın hissettiğim,sıcacık diye tasvirleyebileceğim insanlar varmış.Eğer herhangi bir şekilde bu sayfaya yolları düşer de ''beni'' okurlarsa umarım onlar da öyle hisseder ve ben belki de blogzede olmaktan kurtulurum :)

4 yorum:

  1. mimledim seniiiii

    ayrıca hoşgeldinn :)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederimm :) ilk mesajım ve ilk mimlenmem bu benim:p mis kokulu bir muffin yemiş kadar mutlu oldum.

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin aramıza Ladycherry:)sen hep yaz ben okurum kendini blogzede olarak görme bence:)

    YanıtlaSil
  4. :)Çok teşekkür ederim,böyle görünce hevesleniyorum galiba :p

    YanıtlaSil