6 Ekim 2011 Perşembe

BANA LÜKSLERİMİ VERİN İHTİYAÇLARIM OLMADAN DA YAŞARIM

  Mimlendiiim!:) Daha mim'in ne demek olduğunu tam kavrayamadan hem de..Sevgili muffin beni mimlemiş.(muffin sen çok yaşa e mi!:) Konumuz ise hayattaki lükslerimiz...
 
  Oscar Wilde'ın başlığımı oluşturan sözünü her zaman çok sevmişimdir.Evet lüks önemlidir.Severim.Hatta çok severim!Aslan burcu kadının en başta gelen özelliği değil mi ben de tipik ötesi bir aslan burcu değil miyim?E tamam işte:)Ama şöyle bir düşününce aslında lüks kavramının tamamen kişiye özel olduğuna karar verdim.Yani biri için çok güzel bi yata sahip olmak lüksken,başka biri için de o akşam karnını doyurabilmek bir lükstür.Hatta bazıları için görebilmek,konuşabilmek,duyabilmek büyük bir lüks!
 
Böyle düşününce bütün her şeyi bir kenara atıp ne kadar şükretsem az diyor insan.Ama sonra unutuyoruz,daha sonra belki yine bir yerde hatırlıyoruz bu böyle gelip gidiyor..Kendi açımdan düşündüğümde ise bugün benim için en büyük lüks istediğim gibi zamanı kullandığım anlar olabilir.Bir şeyleri yapmaya mecbur olmadığım anlar.Özetle ''kafama göre'' takıldığım anlar.Bugün için bu böyle,gelecekte ne yönde değişir lükslerim acaba?Yatlar,katlar,Miami ler,Hawai ler canlandı hemen kafamda.Napalım hep bu gezegenlerin suçu..:)

1 yorum: